default-header

Na 2 jaar met klachten pas naar de cardioloog gestuurd

Home Forums De jongere hartpatiënt Na 2 jaar met klachten pas naar de cardioloog gestuurd

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Ik ben een vrouw van 45 die al minimaal 2 jaar met klachten loopt ,steeds werd dit afgeschoven op de overgang en/of stress.Na aandringen van mijn kant toch naar de cardioloog geweest vorige week.Op de scan bleek toch een vernauwing te zien.Nu woensdag een hartkatheterisatie en indien nodig gaan ze dan gelijk dotteren.In de tussentijd tas vol medicijnen meegekregen.

Ik ben echt doodsbang voor het onderzoek,maar eigelijk hoop ik wel dat ze er iets aan gaan doen misschien dat ik dan eindelijk weer eens wat opknap.

Hoe vervelend is het onderzoek en zijn er meer van jullie door de huisarts en zelfs een internist zo lang niet serieus genomen.
    🙁

#92877 Reageer
    Claudials
    Gast

Hai Suus, ik heb precies hetzelfde gehad. Ik ben 48 jaar. Al drie jaar zeuren bij arts en toen eindelijk naar een internist. Ik vroeg daar ook of ik niet een keer naar een cardioloog moest aangezien ik hoog cholesterol heb en aderverkalking. Ik had genoeg klachten zoals moe, kortademig, benauwd etc etc Nee, ik zat niet in de risicogroep er was niks aan de hand werd steeds gezegd. Vier dagen later deze zomer
    onderweg naar onze vakantie bestemming kreeg ik een hartinfarct in Frankrijk . Ik ben daar gedotterd en een stent.
    Maar daar bleek dat ik nog veel meer vernauwingen had wat ik in Nederland verder moest laten onderzoeken.
    Thuis hartkatheterisatie gehad en dat doet helemaal geen pijn daar voel je niks van.
    Een week later weer gedotterd en een paar stents gekregen daar voel je bijna niks van.. Alleen daar waar op een heel lang traject een grote en meerdere stents moesten was pijnlijk maar dat komt niet veel voor op zo n lang traject. Ik zou eigenlijk eerst een bypass moeten maar gelukkig hebben ze het zo kunnen oplossen. Dus maak je geen zorgen komt echt goed. Kans dat het mis gaat is heel klein ze doen dit aan de lopende band de hele dag door. Ik heb maandag stents gekregen en ik heb vandaag al een heel eind gefietst 😉
    Succes!

#92878 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

Allereerst welkom op het forum.
    Dotteren doet geen pijn ben al diverse keren gedotterd en zie er absoluut niet tegenop.
    En je knapt er nadien van op.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Na 2 jaar met klachten pas naar de cardioloog gestuurd
Je informatie: