goeienavond.
ben afgelopen zaterdag maar weer eens naar het ziekenhuis gegaan omdat ik me echt niet lekker voelde, zoals gewoonlijk het hartbonzen strontberoerd zwaar benauwd en giga pijn tussen mijn schouderbladen weer…
ik heb weer een bloeddrukmeting gehad, deze was 130 om 85 dus prima.
en ik heb weer een ECG gehad, hier was te zien dat mijn hart weer iets aan de snelle kant sloeg, maar wel weer sinusritme…..
ik heb aan de arts uitgelegd dat dit gezeur mijn hele leven aan het beheersen is, zij vertelde mij dat als het echt zo erg was als dat ik zei dat ik niet met me moest laten sollen, en er gewoon achter aan blijven gaan.
ben hierdoor dus dinsdag weer naar de huisarts geweest, gelukkig begreep hij me toch wel en heeft me doorverwezen naar een cardioloog in het spaarneziekenhuis te hoofddorp.
ik ga de nadruk nu echt leggen op de MRA scan van mijn hart die vorig jaar eigenlijk al gemaakt zou zijn maar niet doorging omdat ze het niet nodig vonden.
ik wil trouwens ook eens wat anders proberen, namelijk stoppen met de betablockers.
om zo te kunnen kijken bij een volgend ECG hoe mijn hartslag en bloeddruk dan zijn.
zonder medicatie schommelde dit namelijk tussen de 110 en 130 in rust…
graag jullie mening hierover.
mvg, ramon